Večeras



Sa posla sam uspela da se izvučem tek oko 18:00. Svakog časa očekujem da ćeš stići, mada si javio da će let da kasni. Stan je u haosu, a moram i do frizera. Spremam razbacanu garderobu. Poruku lepim na frižider, ključ imaš, tek da znaš gde sam. Vraćam se, poruka i dalje na istom mestu. Još te nema. Pogled u ogledalo. Super mi je sredila kosu. Uf, nisam kupila vino koje sam ti prošli put obećala. Sreća prodavnica je bar blizu. Ponovo uzimam olovku i dopisujem porukicu. Vraćam se sa punim kesama grickalica i bocom crnog. Ulazim u lift. Ma, imam još vremena. 


Otključavam nestrpljivo vrata stana. Tvoje papuče uredno čekaju. Brzo do kupatila, tuširanje novom mirisnom kupkom. Možda nisam čula da si stigao od zvuka vode. Beri Vajt i ja pevušimo. Umotana u bade-mantil, ležem na sofu ispred TV-a, vrtim kanale, tražim kao nešto zanimljivo, da prođe vreme. Da obučem večernju haljinu ili pidžamu? Otvaram bocu i stavljam činijicu s pistaćima kraj sebe. Od vina mi uvek padne pritisak i znam da ću da zaspim. Docrtavam srce na papiriću, pored magneta iz evropskih metropola, i naših fotki:
- Srećan rođendan, mili moj. Volim te.


Comments

Popular Posts